LMS

LMS is uitgegroeid tot wereldmarktleider in zijn branche. Omdat te realiseren moeten niet alleen je producten top zijn, maar ook de dienstverlening.  In die dienstverlening is een goede communicatie essentieel. Dit veronderstelt met elkaar praten, naar elkaar luisteren en antwoorden op elkaars vragen, opmerkingen en eventuele kritieken. 
Jaarlijks worden onze ingenieurs van het Technical Center in Leuven hierin getraind.  Dat laten we over aan professionals van “Progress in Mind”.  We kiezen bewust voor hen omdat zij zeer flexibel inspelen op concrete situaties opgebracht door de cursisten.  De energieke trainer geeft hen het woord, observeert en adviseert.  Onze ingenieurs doen hun job dan ook met passie, ambitie en veel geduld, wat op zijn beurt resulteert in hoge klantentevredenheid.

Rudy Sonck
Customer Service Manager - Technical Center

Customers: Testimonials

Contact: Social media

Expertise: Also interesting

LMS has become the world leader in its branche. In order to get there, not only the products, but also the customer service has to be the top. For this customer service a sound communication is essential. This requires talking and listening to one another, ...
 
Disc Factor
© 2019 Progress In Mind. Alle rechten voorbehouden. Privacy. Cookies. Disclaimer. Contact. Webdesign: Pixeo.