LMS

LMS is uitgegroeid tot wereldmarktleider in zijn branche. Omdat te realiseren moeten niet alleen je producten top zijn, maar ook de dienstverlening.  In die dienstverlening is een goede communicatie essentieel. Dit veronderstelt met elkaar praten, naar elkaar luisteren en antwoorden op elkaars vragen, opmerkingen en eventuele kritieken. 
Jaarlijks worden onze ingenieurs van het Technical Center in Leuven hierin getraind.  Dat laten we over aan professionals van “Progress in Mind”.  We kiezen bewust voor hen omdat zij zeer flexibel inspelen op concrete situaties opgebracht door de cursisten.  De energieke trainer geeft hen het woord, observeert en adviseert.  Onze ingenieurs doen hun job dan ook met passie, ambitie en veel geduld, wat op zijn beurt resulteert in hoge klantentevredenheid.

Rudy Sonck
Customer Service Manager - Technical Center

Klanten: Getuigenissen

Contact: Social media

Expertise: Ook interessant

Meermaals deden wij beroep op Progress in Mind voor de opleiding "telefonisch debiteurenbeheer" voor onze medewerkers. De opleiding is steeds goed gestructureerd, volledig, interactief en zeer nuttig voor onze business. De aangereikte materie ...
Disc Factor
© 2019 Progress In Mind. Alle rechten voorbehouden. Privacy. Cookies. Disclaimer. Contact. Webdesign: Pixeo.